התקשרו: 1-700-508-586

למידע נוסף והתייעצות

השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם





    מסכים/ה לתנאיהתקנון

    מאשר/ת הרשמה לדיוור

    סיפור אישי – שרית קריטי

    “קיבלנו את כל התמיכה וההסברים שעזרו לנו לצלוח את התקופה הקשה”

    שרית קריטי משתפת בתחושות ובמחשבות שליוו אותה בתקופת האשפוז הביתי של אביה, סעדיה שרעבי ז”ל

    בגיל 76, עבר סעדיה שרעבי ניתוח להוצאת גוש ממאיר מהמעיים וניתוח סטומה. בנוסף, מבדיקת הגידול עלה כי שרעבי הוא חולה סרטן בשלב ארבע עם גרורות שפגעו בכבד. מצבו הפיסי החלש לא אפשר לו לקבל הקרנות או טיפול רפואי אחר. 

    “אבי אושפז במשך חודש בבית החולים ברזילי באשקלון. היה קשה לנו לראות אותו שם. הוא לא אהב בתי חולים וגם לא אהב רופאים במיוחד. הוא לא נהג ללכת להיבדק והשהות בבית החולים הייתה עליו קשה. עם השחרור מבית החולים הוא עבר למכון שיקום לשבועיים, שעם סיומם היינו צריכים להחזירו הביתה. 

    אחיותיי ואני היינו מודאגות. הורי התגוררו בבניין רב קומות ללא מעלית, ולא היה לנו ברור כיצד נוכל לנייד את אבא לבדיקות ולפרוצדורות הרפואיות הנדרשות כשהוא מתקשה ללכת ומחובר לשקית הסטומה. 

    כאשר רופא מכבי המליץ לנו לפנות לשרן ולקבל טיפול הוספיס ביתי במסגרתו יגיע אלינו רופא עד הבית ונקבל טיפול רפואי של אח / אחות, ממש עטנו על הרעיון ואימצנו אותו בשתי ידיים. גם ההבנה שמצבו הרפואי אינו בר תיקון או שיפור, וההכרה שימיו ספורים תרמו לרצון שלנו להקל עליו ולא לטלטל אותו ולהעמיס עליו בדיקות ויציאות מחוץ לבית. 

    צוותו לנו את דימה, אח מקצועי מתמחה בהוספיס בית. אין לי מילים לספר כמה מדהים, סימפטי, רגוע ומרגיע הוא היה. הוא טיפל באבי בצמידות ובמסירות ונוצר ביניהם חיבור מדהים. גם ליאת, העובדת הסוציאלית שלשרן הגיעה לבקר אותנו מספר פעמים ודיברה אתנו על התהליך ועל מה שאנו מרגישות. חשנו שקיבלנו תמיכה רגשית משמעותית. 

    דימה נתן לנו מענה בכל דבר וענין, הסביר לנו מה קורה בכל שלב וכשחשנו שאנו מאבדות שליטה, ידע איך לנהל את המצב ולפזר את הערפל. הוא היה מדהים ויותר מכך. אין מה להגיד, קיבלנו את כל התמיכה וההסברים הנדרשים שעזרו לנו לצלוח את התקופה הקשה ולהעניק לאבא שלנו שלווה בימיו האחרונים. 

    זה כל כך עזר לנו והקל עלינו, שקשה לי לתאר לעצמי איך היינו עושות זאת בלעדי הצוות של שרן. זו שוב ההזדמנות להודות מכל הלב על כל התמיכה והעזרה. תודה”.

    עוד בנושא:

         Webmanager

    תפריט נגישות