התקשרו: 1-700-508-586

למידע נוסף והתייעצות

השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם





    מסכים/ה לתנאיהתקנון

    מאשר/ת הרשמה לדיוור

    יערה – אשפוז בית

    יערה סבלה מכאבים חזקים, ובמילים שלה, “הרגשתי את הגוף שלי ממש מפורק, גררתי את הרגליים כי ממש לא יכולתי להרים אותן מרוב שכאב לי במפרקי הברכיים ובקרסוליים.
    היתה לי חולשה שהרגישה כאילו אני כבולה לשלשלאות עם סלע ענק.
    בלילה שבין רביעי לחמישי התעוררתי כולי מזיעה, עם כאב מטורף בחזה , עם כאב ראש קשה מאוד בעוצמות אכזריות שהרגיש כאילו אני חס וחלילה עם גידול בתוך הראש…”

    הכאבים רק הלכו והחריפו ואמא של יערה התקשרה לסניף של קופ”ח לאומית בגבעתיים כדי לדבר עם ד”ר יניב לוי, רופא המשפחה שלה.

    “היא הסבירה לו את הסיטואציה והוא שלא רגיל לשמוע או לראות אותי במצב כזה סיפר לה שיש קונספט חדש בלאומית שרץ בשלושה סניפים בארץ של אשפוז ביתי לחולים כרונים שגם מערכת החיסון שלהם חלשה, קשישים סיעודיים ועוד, במקום להגיע לחדרי מיון ולהדבק בזיהומים ואם יש צורך הם מפנים בכל מקרה למיון.
    למוקד הרפואי קוראים שרן-רפואה מקצועית עד הבית, הוא אמר שהוא יתקשר אליהם כדי להכניס אותי לתוכנית הזו ובכדי שיגיעו אלי לבית לטפל בי.
    ד”ר יניב לוי שהוא מלך אמיתי , חגית המקסימה שמתנדבת בסניף , נטלי מנהלת הסניף ומרים ניר האחות הבלתי מנוצחת הפכו עולמות על עולמות בכדי לסדר זאת ושלא אגרור עצמי למיון.
    לבינתיים אני כבר בקושי מצליחה להוציא מילה מהפה, אפילו ללכת לשרותים לא הצלחתי ונאלצתי להיעזר במקל שלי ובאמא שלי.
    כל צעד לשרותים היה עינוי עבורי, כל תזוזה הכי קטנה בטעות עם הראש רציתי לצרוח מהכאב אך לא יכולתי.
    ואז הגיע הטלפון המבורך והמיוחל מד”ר לוי והאחות מרים שאמרו לי שהוא הפך עולמות על גבי עולמות בכדי להכניס אותי לתוכנית של אשפוז בית ושבשעה הקרובה הם אמור כבר להגיע אלי הביתה.
    אבן גדולה ירדה מליבי, כל כך רציתי להודות לו ולא הייתי במצב אפילו.
    באיזור 12 בצהריים הגיע משרן אח מקסים בשם ליאור שלקח ממני פרטים ומדדים וחיבר אותי לאינפוזיה אחרי שהורידים שאין לי עשו לו חיים קשים יחסית והוא לא ויתר והיה עדין מאוד בפתיחת הורידים.

    לאחר כ15 דקות הגיע הרופא שהוא מנהל השירות, ד”ר איב ביטון (מקווה שלא טעיתי בשמו), רופא מדהים שהפתיע אותי לטובה גם שידע מה זה pots ושאר הפגיעות הנוירולוגית שיש לי במערכת העצבים כי לא כל רופא מכיר זאת לצערי.
    הוא שמע ממני את הפרטים, דיבר איתי, צחק איתי והרגשתי שאני בידיים מעולות עם הצוות של שרן.
    הייתי סקפטית האמת לגבי המוקד הזה כי כבר נכוויתי לא אחת ממוקד טרם ומביקורופא שגרמו לי מס’ פעמים לסיבוך במצבים מסוימים ואשפוז ארוך בבית חולים.
    אבל פה, להבדיל מה”רופאים” של טרם וביקורופא קיבלתי רופאים אמיתיים ומקצועיים ביותר בתוספת של אנושיות מדהימה.
    האשפוז הביתי הוא בערך 3-4 ימים והם מגיעים פעם ביום ואם צריך גם יותר מזה .
    השירות הזה הציל אותי , תוך יומיים כבר הצלחתי לעמוד על רגליי, כאבי ראש עם הקאות וחולשה יש עוד אבל רחוק ממה שהיה לי ברביעי וחמישי.
    אני כבר שוחררתי מאשפוז בית אחרי שרופא נוסף מהמוקד הגיע אלי הביתה ובדק אותי וראה לנכון שאפשר להגיד לי יפה שלום ואחרי שהבטחתי לשני הרופאים המדהימים שיבואו לקפה ועוגה שאני אכין  (נשבעת ששכחתי את שמו של הרופא השני, בכל זאת אני וזכרון לא חברים טובים).
    אז כן, הפוסט הוא ארוך אבל חשוב ולקח לי הרבה זמן לכתוב אותו כדי לא לחסוך בפרט ובכל זאת מופרעת קשב וריכוז שכל רעש מסיח את דעתי.
    ואני כאן כדי שוב להודות לצוות המדהים של סניף לאומית גבעתיים שעשו עבורי שמיניות באוויר בכדי לעזור לי וכמובן למוקד הרפואי שרן שהם נתנו לי מחדש לסמוך על מוקד רפואי ובפרט לד”ר איב ביטון, לאח ליאור ולרופא הצרפתי ששמו לא זכור לי?
    ואם אתם במקרה חולים כרונים כמוני – שווה לברר מול הסניף שלכם של כללית/מכבי/מאוחדת אם הם עובדים עם שרן שאגב השירות שלו חינמי לחלוטין, במידה וכן אז השיתוף נעשה דרך פניה של רופא המשפחה שלכם למוקד עצמו ויש להם גם דף בפייסבוק.

    לפוסט המלא של יערה 

    עוד בנושא:

         Webmanager

    תפריט נגישות