התקשרו: 1-700-508-586

למידע נוסף והתייעצות

השאירו פרטים
ואנו נחזור אליכם בהקדם





    מסכים/ה לתנאיהתקנון

    מאשר/ת הרשמה לדיוור

    סיפור אישי – דליה אסיא פלד

    “זה לא קל לטפל בהורים בגיל הזה. חייבים להיעזר בשירות שמציעה ‘שרן – רפואה עד הבית’. זה ממש עוזר.”

    דליה אסיא פלד משתפת בתחושות ובמחשבות שליוו אותה בתקופת האשפוז הביתי של אביה, יהודה אסיא ז”ל.

    יהודה אסיא ז”ל היה בן 99 במותו, ובשל גילו המבוגר סבל מבעיות רבות שהכבידו עליו והקשו על התנהלותו ועל שגרת היומיום שלו.

    “אבא היה מרותק לכיסא גלגלים והיה מוגבל בכל הפעולות היומיומיות כמו להתקלח ולקום מהמיטה. בעשר השנים האחרונות לחייו הוא יצא מן הבית לעיתים נדירות. ביקור אצל הרופאה שלו או הגעה לבדיקת דם בקופת החולים, היו עבורו משימה קשה. בדקנו מספר פעמים אפשרויות של שירות שמציע הגעה של רופא עד הבית, אך הגענו תמיד לשירות שמציע רופאים מתחלפים ואבי כאדם מבוגר, היה זקוק לרופא אחד קבוע שיכיר אותו, את הבעיות והכאבים שלו ויהיה סבלני אליו.

    כשהבנו ששירות ‘רופא עד הבית’ של שרן מתייחס לרופא אחד קבוע שמגיע לבית המטופל , החלטנו לנסות ולהצטרף לשירות. עד היום אני מצטערת שלא מצאנו את שרן קודם לכן. בשרן היה לו רופא קבוע מאוד נחמד קואופרטיבי, שהכיר גם את המטפלת הצמודה של אבי, ובא לבקר גם מיוזמתו, כשלא קראנו לו.

    אבי נעזר בטיפול של  “שרן – רפואה עד הבית”  קרוב לשנה. במהלך תקופה זו הזמינות של שרן, ובמיוחד של הרופא שטיפל בו, הייתה גבוהה. הרופא שלו הגיע לטפל בו כמעט מידית, ואם זה היה דחוף ולא התאפשר לו להגיע, שלח מחליף. ראוי לציין שהוא תמיד היה סבלני עם אבי ונשאר אתו גם אחרי הטיפול, דבר שמאוד הקל על אבי. זה לא קל לטפל בהורים בגיל הזה, ממש לא פשוט.  גם להורים קשה  הם מאבדים עצמאות, סובלים מכאבים וחושבים שאתה מקשה עליהם בכוונה. מומלץ להיעזר בשירות שמציעה “שרן- רפואה עד הבית”. זה ממש עוזר”.

    עוד בנושא:

         Webmanager

    תפריט נגישות