לצד הפעילות הענפה עם מטופלים פרטיים, שרן מעניקה שירותי רפואה מגוונים לחברות וגופים עסקיים. גם בתחום זה, כמו בכל ערוץ בו אנו פועלים, אנו מממשים ומגשימים את חזות הטיפול הרפואי המיטבי והמקצועי של רפואה עד הבית.
שירותים לחברות הפארמה – Patient Support Program
תכניות תמיכה במטופלים – שירות הוליסטי, שרן מספקת לחברת התרופות / חברות לציוד רפואי “ארגז כלים” מלא המאפשר לעטוף את המטופל ולהגביר את היענותו והיצמדותו לטיפול (Compliance & Adherence)
התמודדות עם מחלה, ומחלה כרונית בפרט, מציבה בפני המטופל, בני משפחתו, והצוות המקצועי אתגרים רבים. מטופל שאינו עוקב אחר הוראות רופאיו ואינו מקפיד על שגרת הטיפול, מזניח את בריאותו ומקשה על המטפלים בו לשפר את מצבו.
היענות טיפולית נמוכה מצד המטופלים יכולה לנבוע מגורמים שונים, ביניהם: חוסר ידע ו/או הבנה; קשיים כלכליים, נפשיים וחברתיים; נגישות וזמינות נמוכות של שירותי בריאות ועוד.
תכניות התמיכה של חברות הפארמה והציוד הרפואי למטופלים באמצעות “שרן- רפואה עד הבית” מסייעות לקהילה החולים ומעניקות טיפול אישי ללוקים במחלות כרוניות. תכניות אלה מנגישות את הטיפול התרופתי ומרחיבות את זמינותו לכלל אוכלוסיות היעד. באופן זה, הן תורמות לשיפור ושימור איכות החיים הפיזית והנפשית של המטופלים, תוך העצמת המטופל ומשפחתו והכוונתם לגילוי אחריות אישית והיענות לטיפול.
בתכניות התמיכה של חברות הפארמה שני השותפים להליך יוצאים נשכרים:
- חברות התרופות והציוד הרפואי – מטפחות ומשמרות את המטופלים הצורכים את מוצריהן ומפיקים מהם תועלת.
- המטופלים – נהנים ממסגרת טיפולית עוטפת המסייעת בידם להתמודד עם מצב רפואי לא פשוט ועוזרת להם לשמור על שגרת טיפולים המטיבה עם בריאותם.
שרן רפואה עד הבית מפעילה מזה שנים ארוכות מגוון תכניות תמיכה למטופלים עבור חברות תרופות וציוד רפואי (מתעשיית הפארמה).
הצוות המקצועי המנוסה של שרן מסייע למטופלים בהשגת היעד המרכזי שעומד בלב תכניות התמיכה: שיפור ההיענות והתמדה בטיפול התרופתי.
כשצריך תמיכה – פונים לשרן
כמו בכל תחומי פעילותינו, גם כשמדובר בתכניות תמיכה למטופלים, אנחנו אתכם לכל אורך הדרך. הניסיון הרפואי העשיר, הידע העצום, המשאבים הטכנולוגיים וההון האנושי, הם שמעמידים את שרן במוקד העשייה בתחום תכניות התמיכה.
רק שרן יכולה להעמיד לרשותכם ארגז כלים מלא:
- ניסיון עשיר בבניית פרוטוקולים רפואיים מורכבים, עם התמחות בניהול טיפול במחלות כרוניות ואונקולוגיות וטיפול תומך (טיפול פליאטיבי).
- רגישות והבנת המטופל והמורכבות הכרוכה בהתמודדות עם מצבים המצריכים טיפול ומעקב רפואיים ונטילת תרופות.
- מערכות מידע, בקרה ודיווח תומכות.
- מערכת BI מותאמת לצרכי החברה.
- תו תקן לאבטחת מידע ולאבטחת מידע רפואי.
- עמידה בביקורות איכות מחמירות של חברות תרופות רב לאומיות.
- יכולת מימוש פרויקטים מורכבים באיכות גבוהה ובלוח זמנים קצר.
- צוות רב תחומי רפואי ופרא רפואי : רופאים, אחיות, דיאטניות, עובדות סוציאליות, מאמנת רפואית ועוד וכן ונציגי שירות איכותיים ברמה גבוהה.
- מערכות CRM ו-BI מתקדמות ואפליקציית ייעוץ מקוון בהתאם לצרכי הלקוח
- רגולציה של דווחי תופעות לוואי.
כל תכנית תמיכה נבנית על בסיס הצרכים והדרישות של חברת התרופות / ציוד רפואי, ונשענת על הידע, הניסיון והמשאבים הטכנולוגיים של שרן. התכניות מותאמות להנחיות ועומדות באישורי משרד הבריאות.
למידע נוסף אודות תכניות תמיכה למטופלים לחץ/י כאן >>
שירותים נוספים לעסקים
- שירותי רפואה וטלרפואה לחברת נובל אנרגי: במסגרת שירותים אלה מקבלים העובדים הזרים באסדות הקידוח סל שירותי בריאות: ייעוץ וליווי רפואיים ומגוון בדיקות. שירות זה ניתן סביב השעון, 24/7.
- התמחות ברפואה ימית: רדיו מדיקו – ד”ר איב ביטון משמש כסמכות הרפואית של משרד התחבורה בכל הנוגע לאישור רישיונות לסקיפרים ביאכטות. מתוך כך, מעניקה חברת שרן למשרד התחבורה שירותים רפואיים און ליין לצי האניות של ישראל בעולם.
- טיפול בנכי צה”ל מורכבים 100%+: חברת שרן מעמידה לרשות נכי צה”ל את כל הידע, הניסיון, המשאבים, וכמובן את ערכי הבסיס של החברה שמובילים אותנו עם כל מטופל – אנושיות, רגישות, יחס אישי וחמלה.
- ייעוץ רפואי און ליין באמצעות אפליקציית MY DOCTOR: לגופים, חברות וארגונים במגזר העסקי .השירות נגיש ופשוט. בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו להפעיל את אפליקציית My Doctor המותקנת בקלות בכל סמארטפון ולקבל שיחת הכוונה מקצועית עם דוקטור און ליין – רופא מומחה שרואה אתכם בגובה העיניים.
- באמצעות האפליקציה יכולים הרופאים שלנו לבצע את הפעולות הבאות:
- לבצע אבחון מקצועי
- לתת ייעוץ רפואי וליווי רפואי
- להנפיק מרשם אלקטרוני לתרופות המכובד בכל אחד מבתי המרקחת בסניפי רשת סופר-פארם ע”י הצגת תעודת זהות בלבד
- להפנות למיון במידת הצורך
- להנפיק אישורי מחלה