מרכזי שירות לקוחות: דרושים נציגים לעבודה עם שליחות!
דף הבית »
שרן רפואה עד הבית נוסדה בשנת 2004 ומעסיקה היום מעל 500 עובדים. אנחנו מאפשרים לעשרות אלפי מטופלים לקבל שירות רפואי איכותי בסביבה הביתית במימון קופת חולים או בעלות סמלית. מרכזי השירות שלנו הם הלב הפועם של תפעול החברה. מזמינים אותך לעבודה עם שליחות אמיתית!
לשרן דרושים נציגי שירות בכל נקודת זמן, ואנו מגייסים למספר משרות בתחום זה. תפקידם של נציגי שירות בשרן רפואה עד הבית הוא לחבר בין הקצוות על מנת שכל מטופל יקבל את השירות הטוב ביותר. נציגי שירות מדברים עם מטופלים ובני המשפחה, נמצאים בקשר עם הקופה או בית החולים ומכוונים את הצוותים הרפואיים בשטח.
***מידע בעמוד זה מתייחס לגברים ונשים כאחד***
למה בשרן?
דרושים: שירות לקוחות במוקדי אשפוז בית, הוספיס בית ואשפוז בית פסיכיאטרי
יכולת הכלה, סבלנות, אמפטיה וחוסן נפשי הן תכונות חשובות עבור נציגי שירות במוקדי הרפואה הביתית שלנו. התפקיד מתאים לכל הגילאים – מבוגרי/ות תיכון דרך חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות וכלה בבני/ות 50-60. התפקיד מתאפיין ביציבות ויכול להתאים כעבודה לטווח ארוך.
מיקום: נציגי שירות במוקדי אשפוז בית, הוספיס בית ואשפוז בית פסיכיאטרי עובדים במוקד מרכזי במגדל ב.ס.ר 4 בגבול רמת גן – בני ברק.
העבודה השוטפת של נציג שירות במוקדים אלה כוללת את הדברים הבאים:
• קשר ותיאום עם צוותים רפואיים בשטח
• מתן מענה טלפוני למטופלים ולבני משפחה
• עבודה מול קופות החולים
למידע נוסף והגשת מועמדות לתפקיד של נציג שירות במוקדי אשפוז בית והוספיס לחץ/י כאן >>
דרושים: שירות לקוחות במוקד מעבדה עד הבית
שירות מעבדה עד הבית נועד לחסוך למטופלים את ההגעה לסניף של קופת החולים, חיפוש החניה וההמתנה בתור. השירות ניתן לאנשים מבוגרים המתקשים לצאת מהבית, לחולים אונקולוגיים וכרוניים וכן לכל מי שבוחר בו מטעמי נוחות וחיסכון בזמן.
תפקיד של נציגי שירות במוקד מעבדה עד הבית מצרך סבלנות, רגישות ואורך רוח. התפקיד מתאים לאנשים “תקתקנים” שמתחברים לשגרה שקטה ורגועה במהלך יום העבודה שלהם. העבודה
מיקום: נציגי השירות עובדים בשני מוקדי זימון תורים:
• מוקד מרכזי במגדל ב.ס.ר 3 בגבול רמת גן – בני ברק
• מוקד הממוקם בכפר מסעדה שבצפון
העבודה השוטפת של נציגי שירות במוקד מעבדה עד הבית כוללת את הדברים הבאים:
• תיאום בדיקות מעבדה כמענה לשיחות נכנסות
• עבודה על מספר תוכנות מחשב במקביל
• הזנת נתונים, הקמת מטופלים במערכת וגביית תשלום
למידע נוסף והגשת מועמדות לתפקיד של נציג שירות במוקד מעבדה עד הבית לחץ/י כאן >>
מה אומרים העובדים?
גלי בר-אילן, נציגת שירות בחטיבת תכניות תמיכה למטופלים, לשעבר – נציגת שירות במוקד מעבדה עד הבית
“אני עובדת בשרן כבר כמעט 6 שנים, רוב הזמן כנציגת שירות במוקד מעבדה עד הבית. אוהבת מאוד את העבודה בחברה, מתחברת לחזון שלה ולמה שהיא עושה עבור המטופלים. היה לי רצון להתרענן ולגוון, להתקדם לתפקיד שונה עם אחריות גדולה יותר. העליתי את הרעיון בפני המנהלת הישירה שלי ששמחה לעזור וחיברה אותי לחטיבת תכניות התמיכה למטופלים. רואיינתי ע”י הסמנכ”לית ומנהלת התפעול והתקבלתי!
אני מאוד אוהבת לתת שירות, ואין ספק שאנחנו נותנים שירות חיוני עבור המטופלים. לשמוע מהצד השני של הקו “תודה, איזה מזל שיש אתכם!” – בשבילי זה סיפוק ענק!”